Office Assistent

Als Office Assistant ben jij degene die ervoor zorgt dat alles op kantoor soepel loopt. Jij bent het eerste aanspreekpunt, houdt overzicht en ondersteunt collega’s zodat zij hun werk goed kunnen doen. Geen dag is hetzelfde: de ene keer regel je administratieve zaken, de andere keer ondersteun je bij overleggen of zorg je dat klanten en collega’s netjes en vriendelijk te woord worden gestaan.

Je hoeft nog niet alles te kunnen, belangrijker is dat je het leuk vindt om te organiseren, te helpen en overzicht te houden. Je krijgt de ruimte om mee te denken, processen slimmer te maken en jezelf verder te ontwikkelen binnen de organisatie.

Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Het beantwoorden van telefoon en e-mail en het netjes afhandelen van binnenkomende vragen
  • Administratieve ondersteuning voor collega’s en verschillende processen
  • Verwerken en beheren van documenten en dossiers
  • Ondersteunen bij vergaderingen, afspraken en interne activiteiten
  • Meedenken over hoe werkzaamheden efficiënter en overzichtelijker kunnen
  • Zorgen dat het kantoor goed georganiseerd en representatief blijft

Office Assistent

Salaris

2600

Plaats

Drechtsteden

Wat ga je doen?

Als Office Assistant ben jij degene die ervoor zorgt dat alles op kantoor soepel loopt. Jij bent het eerste aanspreekpunt, houdt overzicht en ondersteunt collega’s zodat zij hun werk goed kunnen doen. Geen dag is hetzelfde: de ene keer regel je administratieve zaken, de andere keer ondersteun je bij overleggen of zorg je dat klanten en collega’s netjes en vriendelijk te woord worden gestaan.

Je hoeft nog niet alles te kunnen, belangrijker is dat je het leuk vindt om te organiseren, te helpen en overzicht te houden. Je krijgt de ruimte om mee te denken, processen slimmer te maken en jezelf verder te ontwikkelen binnen de organisatie.

Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Het beantwoorden van telefoon en e-mail en het netjes afhandelen van binnenkomende vragen
  • Administratieve ondersteuning voor collega’s en verschillende processen
  • Verwerken en beheren van documenten en dossiers
  • Ondersteunen bij vergaderingen, afspraken en interne activiteiten
  • Meedenken over hoe werkzaamheden efficiënter en overzichtelijker kunnen
  • Zorgen dat het kantoor goed georganiseerd en representatief blijft

Functie-eisen

  • MBO werk- en denkniveau
  • Je communiceert makkelijk en vindt het leuk om met mensen te werken
  • Je bent georganiseerd, nauwkeurig en houdt overzicht
  • Je pakt dingen zelfstandig op en denkt graag mee
  • Je bent servicegericht en helpt collega’s en klanten met plezier
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, Engels is een pré

De organisatie

De organisatie is een onafhankelijke dienstverlener die bedrijven helpt bij het aantoonbaar maken van kwaliteit, veiligheid en duurzaamheid. Ze werken met organisaties uit allerlei sectoren en zorgen ervoor dat processen duidelijk, betrouwbaar en goed georganiseerd zijn. Dat doen ze met een sterke focus op persoonlijke aandacht, duidelijke communicatie en samenwerking.

Intern is de sfeer open, informeel en collegiaal. Je komt terecht in een hecht team waar iedereen elkaar kent, waar hard wordt gewerkt maar ook ruimte is voor humor en gezelligheid. Nieuwe collega’s worden goed begeleid en krijgen snel vertrouwen en verantwoordelijkheid. Dit is zo’n organisatie waar mensen vaak jong binnenkomen en zich stap voor stap verder ontwikkelen.

Arbeidsvoorwaarden

  • Een marktconform salaris passend bij jouw ervaring
  • 25 vakantiedagen en extra ADV-dagen
  • Goede pensioenregeling en reiskostenvergoeding
  • Een informele werkomgeving met korte lijnen en een hecht team
  • Ruimte om te leren, jezelf te ontwikkelen en door te groeien
  • Training on the job en mogelijkheden voor opleidingen
  • Leuke extra’s zoals gezamenlijke lunches en teamactiviteiten

Heb je nog vragen?

Richelle Mulder
Talent Specialist
HBO Young Professionals - Rotterdam
richelle.mulder@hboyoungprofessionals.nl
0102054588
+31681062454

Het sollicitatieproces